Ontevreden of klachten

Niet tevreden? Laat het ons weten

Elke klacht lossen we op, daar mag je altijd vanuit gaan. Om dit zo snel mogelijk te kunnen doen, hanteren we een aantal heldere richtlijnen.

Richtlijnen

Stuur ons een omschrijving van de klacht door bij mijn bestellingen de betreffende bestelling te openen en te klikken op 'Klacht melden'. Geef een duidelijke omschrijving van de klacht.

Voeg altijd een duidelijke foto toe: van dichtbij en met voldoende belichting. Soms helpt het om er een liniaal bij te houden of een vorige drukgang (bijvoorbeeld bij kleurverschil).

Betreft het meerdere exemplaren of de hele zending? Voeg dan een extra foto toe waarop minimaal 20 exemplaren zichtbaar zijn.

Is de klacht veroorzaakt door een kapotte verpakking? Voeg dan (nog) een extra foto van het kapotte verpakkingsmateriaal toe.

Klachtenprocedure voor bedrijven

Als bedrijf kunt u tot 8 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven. Hierbij gaat het om een product op maat als bijvoorbeeld visitekaartjes of een spandoek. Hebt u een product besteld dat niet op maat is gemaakt, zoals een kliklijst of stoepbord voor een poster, dan kunt u tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.

Klachtenprocedure voor consumenten

Als consument kunt u tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.


Klacht indienen

U kunt uw klacht in uw account indienen bij mijn bestellingen. Leg hier in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg daarna enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt geen e-mail ontvangstbevestiging van uw klacht, maar u ontvangt altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijke inhoudelijk reactie op uw klacht.


Reactie

We streven ernaar je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden, net als alle andere e-mails. Voor klachten geldt dat je – tijdens openingstijden – altijd zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons krijgt via telefoon of e-mail.

In het geval van een (kosteloze) herdruk kan het voorkomen dat we je vragen om een aantal fysieke samples te retourneren naar het onderstaande adres:

Drukland.nl
T.a.v. Afdeling Service
o.v.v. factuurnummer
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek

Ben je toch nog niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kan je contact opnemen met het Europese online geschillenplatform (ODR).


Vragen?

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op, je krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.

 

0 producten € 0,00